2010年8月1日 星期日

婚紗照♥♥♥獻出第一次的ALL BACK

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/all-back/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



數天前收到BLOG友EDITH發出"MODEL"的電郵,讓我擔任她新妝妝的DEMO MODEL,OMG!就是這樣子,令我興奮足足兩大天。



BABY喜愛扮靚,更愛人家替我化妝SET頭,能夠觀察著化妝師專業的技巧,我發現專注的人特別有味道,也能借機從中偷師,而且那些造型對我來說都是超高難度,憑我小女子根本沒可能辦到。



這次EDITH替我設計兩款造型,
第一個已經挑戰我底線-ALL BACK


Photobucket


Photobucket


自小已覺得面型唔好睇,即使下巴尖但權骨位好闊,盡可能都會把頭髮遮著左右讓自己看起來比較小臉。真羨慕ANGELABABY及AMY最愛的BELLBELL,她們的細小面型梳起ALL BACK超好看,我想除了削容整容(完全沒有勇氣),一輩子都沒法梳出像她們般的ALL BACK效果!





髮型是EDITH從台灣拜師學習出來,台式比起港式新娘妝確實大不同,髮型也比較大舊(字窮XDD),像我的頭髮已是多而長,也要內藏兩小個假髮仔。



*~~轉妝~~*
Photobucket




第二造型立即變成熟,好高貴啊個髮型!(*笑*)


Photobucket



怎麼一整個超顯肥!表情跟動作也怪怪,看來我天生唔係食個行飯。

Photobucket


很愛那種曲曲,感覺很可愛呢!

Photobucket


妝容偏向重口味,平時愛淡妝的我好少會化到這樣濃色系,可是我也很喜歡呢!


Photobucket


雖然深色系易有髒感,但這次EDITH掌握得很好,極愛這種眼窩,BLEND得超美又乾淨。



臨走前EDITH跟我SET個簡單髮型,

Photobucket




Photobucket


你口中的「簡單」都變成我的「複雜」吧!@=@"






回到HUBBY家不禁自拍起來,好愛這款眼妝啊!

Photobucket





Photobucket


真沒用,只有自拍才能裝出自然表情。

Photobucket


Photobucket




大大感謝EDITH的感謝,雖然你樣子看上來COOL COOL的,原來你份人咁搞笑咁玩得,昨天真是玩得很開心呢!





最後送上在HUBBY家的裝備,

Photobucket


手上拿著的不是網球拍而是滅蚊拍,他家簡直是個蚊居,一個夏日足以令我一腳蚊印,不知何日何時才能徹底淡去。







永久BLOG文:http://babyalpha.hk/all-back/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


17 則留言:

  1. baby~你all back都好好睇啊~
    你權骨唔算突啦~襯番面型尖尖好好睇~
    [版主回覆08/02/2010 12:20:00]我權骨真係突架...連髮型師都話我突...

    回覆刪除
  2. 你部機影得仲靚啦, 睇得個妝好清楚呀! 下次再同你玩過啦!
    [版主回覆08/02/2010 16:51:00]哈哈 我部dc影眼妝色真係好突出架!!!! 有無發覺自己哂左好多時間set機呢 一於咁話~~~~~~!!! 修完眉再搵你! hahaa

    回覆刪除
  3. 你呢個新娘造型好靚啊!!!Edith真係愈做愈好呀!!
    個深紫眼妝真係超...超靚呀!!!我好鐘意紫眼影,但係自己好難先化到咁好既效果!
    係呀!你部機影得好靚喎!咩牌子呀?
    [版主回覆08/02/2010 16:50:00]我都係第一次俾人set台式新妝頭咋!! 好大舊好搞笑!! 深紫眼妝原來幾襯我! 我一直唔敢用到咁深色架! 我部機係cheap cheap casio,上年買, 2千蚊都唔使啊!! 但佢影人像好好睇 (關美妝好睇好多), 妝色重好突出架! http://hk.myblog.yahoo.com/baby-alphaaa/article?mid=5563 我之前有介紹過架~ 不過咁舊款唔知重有無呢??

    回覆刪除
  4. 兩個造型都好靚呀~!!!!!!  我真的不能all-back... 因為我額頭勁高&突...
    [版主回覆08/02/2010 16:47:00]我額頭都高高地架! 但edith話額頭高set頭會好睇d

    回覆刪除
  5. 唔該我想問你穩邊個化妝師啊?同咪幾錢啊?我表妹要結婚,想穩化妝師- 可以分享下嗎??
    [版主回覆08/02/2010 16:46:00]我今次係做demo model, 化妝師係edith, 佢既blog: http://hk.myblog.yahoo.com/edith-yung  

    回覆刪除
  6. all back so beautiful ar....^^
    [版主回覆08/03/2010 09:42:00]謝謝YUKI~~ 其實我一直唔敢梳ALL BACK架...今次真係好大挑戰!

    回覆刪除
  7. 華, 甘鬼靚, 我的BABY
    我都想玩, 等我減完肥先得!!!
    [版主回覆08/03/2010 09:44:00]VIVI, 做DEMO影大頭都得架! 你皮膚滑溜好易就變靚啦! HAHA

    回覆刪除
  8. BABY好靚呀@@ 紫色眼影真係好靚 整個LOOK 好高貴 好想睇多D相>3<
    [版主回覆08/03/2010 09:45:00]我第一次化咁深紫眼影, 估唔到咁好睇, 重以為會夾唔到我TIM! 其實EDITH影左好多相架! 但最後揀左好少出黎, 我都想睇下其他呢! HAHA

    回覆刪除
  9. 靚靚meimei~!!
    [版主回覆08/03/2010 09:45:00]謝謝嵐嵐

    回覆刪除
  10. 千其唔好咁講,我覺得你既面形好靚過我一千倍,我塊面真係好大嫁,amy都叫我大頭bell既~~ 仲有你係鵝蛋面,其實點整都靚嫁啦。我羨慕你就真。
    [版主回覆08/03/2010 09:50:00]我睇相你塊面真係好小好小啊! 好記得AMY MJ比賽時你個ALL BACK, 重有你BLOG之前都POST過好多ALL BACK! 真係整得好靚 !! 一諗ALL BACK就即刻諗起你! 我塊面真係好鵝蛋...好想隻蛋窄D啊! 權骨太大舊了!

    回覆刪除
  11. baby你真係好靚呀''好羨慕'
    你all back好睇呀'
    另一個又真係好高貴'
    [版主回覆08/03/2010 09:55:00]FAN BABE, 謝謝你啊 不過唔使羨慕我!! 我係化左妝先變靚 , 落左妝係極平凡的! 我反而羨慕你食極唔肥就真呢!

    回覆刪除
  12. 我鍾意你梳all back, young 啲喎!
    [版主回覆08/03/2010 09:59:00]原來咁多人鐘意我梳ALL BACK!! 我自懂事以來都無ALL BACK過, 一直覺得權骨大唔敢SHOW出黎.. 同埋總覺得ALL BACK睇得你樣子太清楚, 有咩瑕疵都現哂形

    回覆刪除
  13. baby你的婚紗照很美呢!ALL BACK超KAWAII
    [版主回覆08/05/2010 11:41:00]謝謝ZOE, 其實第一次咁大膽整ALL BACK, 我以前真係覺得自己咁梳好UGLY架! 估唔到你地咁鐘意!! ^^

    回覆刪除
  14. 第一個造型好靚呀!!
    [版主回覆08/05/2010 11:41:00]謝謝FION!!! 今次真係喜出望外!

    回覆刪除
  15. 我覺得你all back 的造型 好美呀~
    [版主回覆08/05/2010 11:41:00]謝謝愛麗斯!! 下次一於再玩ALL BACK

    回覆刪除
  16. 好令女呀, 你allback都好睇wor! 都唔肥
    我好鐘意你第2個妝, 好好睇!
    [版主回覆08/09/2010 20:16:00]我係舊骨大啊! 生得闊左... 我2個都好鐘意! 第一次咁ELEGANT! ^^ 

    回覆刪除
  17. 你好靚呀 !
    很久沒有看 BLOG 了 , 因為我剛生了 BB, 很忙很忙 , 根本沒時間理自己 , 莫講扮靚 , 行街或看 BLOG.
    今天才有時間 , 就馬上來看看 .
    [版主回覆09/26/2010 12:43:00]THANKS AR! 以後多D黎啦!

    回覆刪除