2010年8月8日 星期日

♥♥夏日蜜粉上妝法♥♥

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/kabuki/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



收過不少朋友留言問關於底妝的問題,自問對底妝要求蠻高,必須要做到薄、貼、滑。要做到三完美效果,不只在於粉底的牌子及質地,更視乎使用方法及工具。今次就分享下夏日時愛用的上妝方法,所用工具就是網上熱爆的林三益 KABUKI 花語蜜粉腮紅刷,是早前參與Facebook X林三益KABUKI試用計劃而得到的呢


Photobucket


取到粉紅色波斯菊,除了粉紅系,此型號更多達9種色系及柄花紋,其中四款:



Photobucket


當中以右下的淺粉紅最為我心動,柄身都有閃石點綴呢!別看它五顏六色,即使清洗時也未有甩色,用家不用擔心染料上臉的問題。


使用前對林三益的認識不深,翻看網上資料得知,「林三益」是筆墨專家,亦是台灣著名的毛筆品牌,以高品質毛料及全手工製做而大受行內歡迎。



後期「林三益」更從毛筆發展成彩妝刷具,過程中更保留筆鋒不加修剪,令刷具更柔順親膚。


Photobucket


KABUKI花語蜜粉腮紅刷以化纖毛、光峰羊毛製成,價錢為$178,以全手工製成也相當合理。

Photobucket


體積細小而輕巧,掃毛加掃桿都不過是7.5CM,立體圓弧的設計用作蜜粉或腮紅掃均很適合。


Photobucket

單看照片,能感受到掃毛的鬆軟細滑嗎?我可以証明,摸起實物比想象中柔滑得多!


Photobucket


桔臉的掃會傷皮膚,所以試蜜粉掃時記緊來回掃在手臂內側,以舒服為首選。


不是分享夏日時愛用的上妝方法嗎,怎麼變成了分享化妝掃?沒有轉移話題,只是化妝掃對底妝對影響實在好大,好的妝掃能使妝品加分,在短時間能做出輕薄的妝感。


Photobucket


夏日時我愛重點遮瑕後用蜜粉掃上粉餅。用這兩法已經有2年多,比起用傳統粉樸更透薄,又比用蜜粉更具遮瑕。


Photobucket

以蜜粉掃沾上任何愛用的粉餅,BABY使用的是REVLON兩用粉餅,01色。

Photobucket


只需打圈沾前粉餅粉,
Photobucket


輕掃T字位,面頰則打橫從內到外掃,用這個簡易底妝法就能締造薄、貼、滑妝容呢!

Photobucket


當然啦,皮膚的質素亦好重要,勤敷保濕MASK,上妝效果自然好!

Photobucket



好愛這種上妝效果呢!

除了蜜粉腮紅刷,BABY對下面的心型的蜜粉腮紅都好有興趣!

Photobucket


超可愛!!!還備有3款不同大小,如是男友送給我一定開心死!^~~~^"


延伸閱讀:林三益香港官方網站




永久BLOG文:http://babyalpha.hk/kabuki/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


4 則留言:

  1. 個掃好靚哈哈....我LIKE啊
    [版主回覆08/09/2010 10:20:00]你鐘意邊隻色多d ar??

    回覆刪除
  2. 哇~好可愛呀! 我都差個呢種掃掃呢~ 邊度有得買嫁?我都想去摸下有幾滑 BABY個眼妝顏色好靚好SWEET~ 粉紅+紫嗎? 好襯你丫^^
    [版主回覆08/09/2010 10:23:00]係格仔鋪有啊!!! 俾個地址你! 銅鑼灣地帶2樓219-220號舖 & 旺角信和M樓M22舖 我8月底前買有8折! 如果你要就搵我啦!! 其實我鐘意心型多d架!! 好得意咁! 係啊!! 粉紅+紫眼影+閃藍眼線, 我用黎用去都係依幾隻....好悶

    回覆刪除
  3. 見到你地個個都用佢..真係心郁郁.. 我反而對心型果個無咩興趣.. 自己鍾意傳統果隻多d..粉紅色♥ 我睇到你個留言話有8折..真的嗎?!我想買
    [版主回覆08/11/2010 00:48:00]我覺得佢D毛質真係好舒服, 同埋抓粉唔錯 心型好特別..我都係鐘意D花巧野 HAHA 係啊! 你私留我話知啊~~

    回覆刪除
  4. 知唔知呢個掃大約幾$呀?!~ 
    [版主回覆08/14/2010 21:29:00]價錢$178, 8月底前有8折~ 要買搵我啦! ^^

    回覆刪除