2010年8月29日 星期日

♥睫毛新寵♥Grow Luscious by Fabulash

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/grow-luscious-by-fabulash/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



Photobucket


上次介紹過我的睫毛孖寶(相應舊文),隨著開封超過4個月又係時候要換換啦!朋友報料雅詩有賣TIFFA 根根激美睫毛打底膏,價錢都係$8X,好抵!想買就去睇睇啦。


至於睫毛液,最近就換上了廣告大賣:

Photobucket


Photobucket

REVLON Grow Luscious by Fabulash 極速增長睫毛液


Photobucket

初時我也被它的巨大刷頭嚇怕!心想:刷頭咁大咪好難刷?整到周圍都係咪非常唔方便!但經我測試過數次後,除了首次使用有點兒不習慣,之後都非常得心應手。翻看資料,REVLON是特意將刷頭設計成特大型刷頭,令睫毛充分被睫毛液覆蓋,睫毛效果更長更鬈曲。


Photobucket


睫毛液加入「小麥蛋白」及「維他命B5」成份,具有保濕效果。以開封初期比較,我覺得比INTEGRATE較濕潤,但無MJ咁濕到爆。

Photobucket


大刷頭遇到下睫毛?只要小心慢慢拉長就可,都係個句啦:熟能生巧!


Photobucket



增長效果不俗,亦非常鬈曲,不過我建議加配睫毛底膏(依舊用TIFFA),效果比單塗REVLON靚得多!


Photobucket


防油KEEP足一整天。唯一缺點是不防水,但放心,此系列有防水跟不防水之分,買之前敬請留意嚕。


Photobucket


睫毛液令我看起來精神百倍,絕對是不能缺少!




除此之外,還收到REVLON的ColorSilk Luminista麗然閃亮染髮霜,

Photobucket


為了避免頭頂的黑蓋子一路漫延,開學前必須動心染髮啦!


究竟染我至愛的GOLDEN BROWN?

Photobucket




還是參考丁太?

Photobucket




但紅色也好像不錯?!!!


Photobucket





OMG,又有選擇困難症。><!!!!"



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/grow-luscious-by-fabulash/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


5 則留言:

  1. 你在4月20日的網誌中提過有一個減手臂的方法? 不知道有否成功?如果成功了,可否教教各位sis~~ 謝謝^.^
    [版主回覆08/30/2010 17:40:00]我好懶, 已經無做減手臂運動啦! 其實好簡單架咋, 只要將手臂放後抬高交差咁擺動, 好累但可以修到拜拜肉

    回覆刪除
  2. 你快d 用啲染髮劑啦, 睇下好唔好用.
    [版主回覆08/31/2010 11:31:00]好啊! 咁試咩色好呢???

    回覆刪除
  3. 支MAscara好似幾好咁, 都想試下呢~
    [版主回覆09/01/2010 16:00:00]用佢+ tiffa base 真係好夾!! 最衰我個枝唔防水啦!

    回覆刪除
  4. 咁多色!紫色好特別啊!試左紫色先啦~
    [版主回覆09/01/2010 16:01:00]真係??????!!!!!!!!! 但我覺得深紫好似不太像我! hahaaa

    回覆刪除
  5. BABY 試下染紫色呀
    [版主回覆09/01/2010 16:01:00]唔知染唔染到紫色呢?!!

    回覆刪除