2007年2月21日 星期三

十分忙碌的1天

尋日又發埋好奇怪既夢 ...已經第2次夢見自己唔見左隻牙 ...
今次個夢太特別 ...因為我係夢中夢 ...
係夢到自己夢醒完去刷牙 個樣奇怪左10倍再發覺無左隻牙
係夢度 我重記得我今日同夜晚要去邊(正確無誤) 驚訝的是隻牙甩左係枕頭邊
起身第1時間照鏡睇下隻牙係唔係度 ................


起左身搞好d野就出去郵局拎掛號 ...終於到手lu~yeah!!
之後再買埋hocc concert dvd ..hahaaa
返屋企食埋野就出去 ...同子聰係德福睇<門徒>
真係好好睇 .....好笑又好慘 ....張靜初真係好好戲
毒品 .........我係唔會掂
睇完戲出黎先發覺大家對鞋係同款同色同埋料..哈 有taste
陪佢食埋麥當當就走lu ...佢要返工我要趕去尖咀
嘩 ..差d就登唔到船喇!!!! 又係雙魚星 ...
其實真係唔多想去 ...去得多都好厭 ...又悶 ..自己又未溫書 ..
但唔想再自己係屋企 ..又訓唔著又亂諗野 ....當relax下喇 ..
上到去就係咁食食食 ..無停過!!! 船上d糖好好味 ...食左n咁多粒
12點幾就返房 ...同公公傾計傾到點幾2點 mammy入黎話上去唱歌 ..
之後就上左去 ...叫左3份刺身食 ..宵夜食刺身 ....=___=
再叫左杯藍色雞尾酒 ..好味!!!!
食完唱左幾首歌就返房訓lu ..已經成3點幾 ..
訓到今早8點就起身 ...因為father趕住返去睇股票 ..
勁眼訓啊 ...沖完涼食埋早餐飛的回家 ....
婆婆同mammy俾左生日利是我 ....佢地計中曆但都未度 ..
初16先係 ..d利是我唔會拆住既 .....
返屋企訓交交 ...father係我隔離叫我禁機 ...幾多仙*幾多萬 ...
1路訓 ..佢1路係咁講野 重勁開心咁 .....
訓度點幾mammy整野食 ...依家要溫書lu ....
^"^ so nice***


沒有留言:

張貼留言