2007年2月25日 星期日

好鮮!!

新年特別多好野食 .....依排真係食得太多
我諗我起碼都食左成盒金莎同20包kit kat
屋企又無人拜年 ...唯有自己食糖果
食左咁多好野 ...今晚 ....


依然係咁豐富!!
同father2個落去嘉年華打邊爐 ....
係咁點貴野 又貴飛蚌又象物蚌 ...2個人點左10樣都有
象物蚌重係成條切片搵木筒冰鎮住 ...
個個行過都眼甘甘望住 ...最好笑係隔離台個2女人係咁啤
我諗佢係e為我地唔使錢所以唔抵得
不過當刺身真的很鮮甜 ...好味好味!!

由於阿媽係度做既關係 ...又收左5封利是
突破40封lu ..尋日先俾father笑完過左40封又唔代表d咩 哈哈
過左40封就希望過50封喇 ..不過都係無咩機會 ...
father真係好24孝 不停滾野食俾我 又"筆"泡又俾紙巾
佢就係咁 ....成日1路煮野食俾我就1路話我唔識煮野食 ..
其實個小妖怪個心就係咁諗 "我識煮架 唔煮咋ma!"
hahaa 有爸爸在身邊真幸福 ....
成世都跟住 嫁左都要跟住都滯!!!! 



放完假lu ..聽日返去受死啦 .......


沒有留言:

張貼留言