2007年2月9日 星期五

last day

******相片很多 ...請耐心等待





開始 .....



早上的全體相 ...還有校長的



親愛的班主任ms姚* ^^




上堂lu ...最後1次as chem 做lab ...以後都唔得玩chemical lu ...哈哈



拍埋片tim


超好人既梁生



chem wong ...教左我4年chem啦


as chem全體照

joey*


肥源*

搞基 ....


好明顯左先係chemical waste啦 ....呵呵




AL phy ...正*


好姊妹阿gill&嵐嵐



FISH*


其實我矮佢勁多 ...哈




易志麗??? 下面個位



再有阿4同嵐嵐



garnett勁惡喎 ......!!!!!!!! hahahaaa


有mei yee,阿4,文欣,嵐嵐,麗麗


tommy!!!

文欣錫我 ....hahaa


再有聰* 其實我地係扮緊 ..............



AL PHY既6個女仔


SIP的可愛照



很百痴 ....



MATTHEW^^



GREEN HIM*



我們的方包^^





PURE ...做咩無啦啦咁臭架 ...



變態=___="


肥源個樣好搞笑 ....


誠志



冠軍重唔係我~



好姊妹阿珊***** LOVE U ..

請留意左邊有3個唔係[人]




7B 8個女仔加ting*

so playful...

肥恒and me*

依張好鬼型 ...哈

sexy garnett?!

.................

肥鳳*

sasa


最後既PE LU .....

又係我地8個 ..

BLUE HOUSE

教左我8年既MS NG

IN GYM ROOM ..APPLE返埋黎


阿MING*

MY RUBY!!!!!!!!!!! 錫哂你

阿WING

ANDY*

靚女 ...哈哈

4草加埋我地*


哈 ....影左好多相 ...笑都笑到硬哂 ..不過真的超開心 ...
最後既上課天LU ....相信以後都唔會 ...中學生涯真係完結喇 ...
不過都係人生既1部份 ...將來有更多既考驗等緊我 ...^^

放左學之後就去獅子山bbq lu ...燒完傾下又玩完
最後成班10人1齊行落黎 ...佢地重送到我屋企門口 ..真係27樓F室門口 ...
哈哈 ..很warn很開心呢 ...希望以後重有再相聚既機會 ...
大家又1齊玩過笑過 ......
謝謝你們給我既回憶 ..識到你們每1位真的很開心呢!!!! love u all

by alpha

p.s 重有好多相未upload未收哂 ...下次再post過 ..... bye

沒有留言:

張貼留言