2007年2月27日 星期二

清拆紅封包

唉 ..我開始發覺自己有點購物狂 ...
去食lunch既我 ...竟然買下2對鞋!!!
咁又真係堅抵ma!! 加埋都平過對jack purcell
係lady鞋黎架 ....我又實確係無依類型既鞋喎
哈哈 ...唔錯唔錯 .... 好開心的1天

返屋企同bonnie傾左陣 ....有d野我都明白既 ..
有好多野都解釋唔到 特別係情愛既事 ...
控制唔度 就唯有做d令自己開心既事
只要自己接受到 其他人既目光都變得無用處




終於都拆利是啦 ...
好多利是封都好靚  但用1次就扔
好浪費
總數剛剛$2500 收穫很不錯
從小25就是我lucky no.來的!!! 
今年真係......ahaahaa
財不可露眼 都係入落銀行先!!

沒有留言:

張貼留言