2007年2月11日 星期日

花絮*

埋位


青春 ....真可愛


大力士****


garnett:好逼啊 ....我太肥啦*


him*:我又要試下 ...對腳太長tim


alpha:都係等我黎啦 ....幾輕鬆..(注:我係被鎖起 ...重有好多機射埋黎)


招積樣*


軟硬襲7B?


簽哂名


20屆學生會******* IS THE BEST


羅sir好受歡迎wor ...


我又簽啦 ....


做lab好輕鬆 ....因為有梁生 ....


梁生:我做埋你地個份


嵐嵐:係咁e都要扮下野


真係做到架 ....


唔俾影**



藍社幹事 ...永不言敗



勁重囉 .....我表情so sad=______="


借位即刻 .....哈哈 garnett好歎咁


殺我!!!!!!!!


又係你 ......!!!!



肥恒個樣好enjoy囉 ////


7B濟濟1堂^^ 


沒有留言:

張貼留言