2007年2月22日 星期四

玩死!!!!!!

正當我開始溫p.maths ..諗住做下d 數既時候
我竟然發覺自己唔見左本notes!!
本野對我黎講係十萬個重要 ...
裡面已包括我9成既數同埋補底個陣抄既精華 .....
唔見左真係會死人 ...我係咁搵係咁搵都係搵唔度 ...
唔通我真係新年前將本notes放落廢紙個度賣左去嗎??
到最後就係為左個本野 搞左我成個幾鐘 ..
由3個放書地方搵到個離物箱
由滿腔熱誠溫書既我變到依家根疲力歇 ....






到我放棄既1刻 ...我係部3合1上面搵返佢 .....


.........................................我個心加把口禁不住講句"屌~~~"

好累好累...............重好肚餓 ....原來我未食dinner架!!!岩岩醒起 ...............>"<

沒有留言:

張貼留言