2007年2月13日 星期二

20生日很快樂

1起身 ...收到好多搞笑既message ...
返到學校 ...好開心 ....^^有肥恒唱哂成首生日歌 ..
tommy(自己摺?!)既花 ...garnett既禮物
哈 .....lunch同左7B女仔食@泰棧 ...
原來7禧訂左蛋糕 ....尋日下午打黎問真係無諗過喎!!
估唔到最後係麗麗踢爆 哈哈 ... 好靚個蛋糕



d芒果重要係甜既 不過張相檬左啊!!!>"<
好趕咁返去 ...放學收到ruby份禮物^**^
傾埋聽日d野就返去沖涼換衫 ....



去左水瓶座*cafe 
環境幾好野食都唔差 ..但野飲就真係難飲



hahaa ....水瓶座既我去返水瓶座慶祝b.day
同行有嵐嵐,sasa,阿4同天麗 ...但阿gill同肥鳳就話買野唔黎








不過玩得勁開心 ....嵐嵐係咁講錯野又重鼻音
係度玩部uno機 ....真係正 ...d牌係任意彈出黎 .....睇彩數
問IQ題我勁識囉!!! 都話左我係醒目 唔認都唔得 ....哈
之後估唔度佢地都有買蛋糕 ...1日內食2個蛋糕肥死了







不過2個都係我最愛既 .....知哂我心意啊!!!! 好勁 thxthxthx
最後聽到d唔開心野 ....唔開心左我10分鐘!!! 之後就bye~
8點我就走啦 ...過左去尖咀搵子聰** ..
咁耐無見佢真係瘦左好多喎>"< ....佢帶左我去間叫"火間土"既日本料理
係北京道一號唔記得幾多樓啦 ....環境十分好 重有大海景睇 hahaa
野食好味道 但真係太飽 ...食左好少野 ...
特別係野飲好好飲 ...我杯蜜桃酒同佢杯蘋果酒都好喎
食完佢話睇戲 ......人家想睇門徒啊 無左變血鑽 嗚嗚嗚
中間真係幾悶 ...同埋感情戲絕對唔會感動人囉 ..
不過原來鑽石都有份2種 .....帶黎既傷害都太大囉 //////
睇完戲都過12點 ....哈 過埋情人節
之後搭mtr ....謝謝你送我返去 yeah~~

p.s 繼續多謝肥恒,garnett,ruby,嵐嵐,阿gill,jenny,阿4,文欣,麗麗,ka lung
阿bill,ting,him,7禧,mei yee,ivan,李俊恆,joyce,wing,天麗,肥鳳,sasa,bonnie
joey,tiffany,tommy,chung,steven,matthew,阿珊,子聰,honey fd  tiffany
(check左幾次啦!!應該無溜..)今早同我講/send黎/寫黎既同1句說話重有無限祝福

好多謝你地 ....我e為考mock無人會記得啦 ...
點知唔係 ...好大驚喜 ....你地對我真係 ..好好!!!!
i don't know what i can do but i just want to kiss u all*
由心錫又唔同面貼面錫喎 ....(哈 依樣野無做好耐)

今日聽左4首生日歌 ....hahaa
今年生日 ....
  (明啦.....)





我幾時都話 ..... 懂得浪漫既男生最吸引*  哈哈

沒有留言:

張貼留言