2007年2月5日 星期一

yau sick

人病我又病
個頭感冒菌入腸 依家又係咁咳
唔想再食藥啦  我決定 唔睇醫生!!


胃口差左 ...1諗起就反胃
完全相信有第6感這東東 尤其係感情上
同bonnie傾完舒服好多 ......佢係我f.5暑假工既同事 ...
或者係佢性格既問題 又或者係佢同我舅父既關係
令我會好放心咁將心中既1點secret話佢知
其實佢同我年紀相差好多 但係我們就是有份莫明既投契
朋友 ...這關係真係好奇妙
水瓶的我自問對友情愛情分得很清楚
什麼可愛 什麼不可愛一一都算得清
而朋友更俾我無形咁分類
bonnie就是屬於聊訴的那群
這群人數雖不多 但得1,2已甚足夠


朋友啊朋友...得到你地係我既快樂 ....




特別鳴謝:吳慧珊 baby love u




個個話方大同正 ....係 ...我知 ..但我無去睇囉 ...
要AL啊 ...重點係 "應該"無人會陪我
嘩哈哈 ......我愛故我在 ....明咩事啦 大佬

沒有留言:

張貼留言