2007年2月23日 星期五

Final sale

周圍都final sale ...最岩就係我依d精打細算既師奶仔
wyman教落 買減價貨既最高境界 就係買得起你買唔起既野
以前細個唔識野 見度平就買 見靚就買 但偏偏買左返黎就係唔著唔用
擺多2,3年就送俾我阿媽我表妹又或者拎埋去扔 依d錢真係花唔少喎
依家學精左啦 ...見度減價都要處變不驚 諗過度過先得
最好就係買d 普通款 ...買完唔怕後悔 就算今季唔著都可以等下季

拿拿拿 ..今日就俾我係D-mop執度件正野
就係想買左好耐但又覺唔抵既marie外套
原價$690 依家1半再1半都唔使
$145咋!!!! 上星期重係$2xx架 ..
哈哈哈 重唔開心度癲 ....

講咁多都係想哂下我有幾叻姐 ....hahaaahaa bye~

2 則留言:

  1. usually, the target item is already sold out or no size when on final sale. you're so lucky!

    回覆刪除
  2. http://babyalpha.hk 積極搬家中2007年2月23日 晚上10:59

    hahaa ..I am lucky for the size becoz they remain only size XS n S when i buy it.^^"

    回覆刪除