2007年2月15日 星期四

passive

其實已經有點眼訓 ..但係又唔想去訓交 .....
依個時候既我 ...諗左好多野 ....
我係度諗 ...究竟我改變左d咩 .....係咩原因令我去改變 ...
係時間? 係c君既出現? 定係其他原因 ....

唉 ....其實我都係1個小女人黎架咋 ....
識我既人都知 ...我幾時有對男仔主動過??
別人對我既評價 ..話我串話我惡但都未話過我姣
其實有時真係幾討厭自己 ...
明明有d野可以得到更多 ...就係自己唔去爭取 ....
1過左就後悔>"< 機會唔係成日都有架 ....自己都唔去珍惜
但有d野 ...真係開唔到口  .......
唔會做就係唔會做 ...強逼自己咩?!   真係好難囉對於我黎講
係有心既 ....就會做返d野俾我睇 ....







其實我1直都係咁想 .........................>"<

沒有留言:

張貼留言