2011年1月12日 星期三

♥♥防寒小寶♥♥ 延續篇

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/columbia/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



近日天氣又乾又凍,每天最難過的時刻莫過於離開暖立立的被窩,如果刷牙洗面至換衫都能在被窩辦妥,讓我穿好溫暖衣裳直接出門,你說多好?!!

Photobucket


每天以超凌亂姿態上班不要緊,最緊要大衣檔風夠溫暖,密封頸脖不入風,不忘保溫雙腳。上次介紹完便宜抵穿家居襪(舊文按此),習慣每晚穿著睡覺,比普通襪子WARM又不會緊貼雙腳。在家靠著家居襪,在外我又介紹另一樣好物吧!! (^=^)


Photobucket


看到COLUMBIA就立即想起OMNI-HEAT(=0="),不過這次不介紹外套嚕,反而是極度之暖腳的LEGGINGS!! 有讀者跟我一樣秋冬超愛著LEGGINGS嗎? 一來不把肥腳外露,二來LEGGINGS比露腳暖一點兒,三來我太愛穿OP不愛穿長褲(不喜歡下身有緊貼感..XD),可是普通的LEGGINGS保暖有限,COLUMBIA是超.級.無.敵.暖喇!!

Photobucket


看著有限度的日文漢字,大概此LEGGINGS的保溫功能跟大部份日牌絲襪一樣,均是利用遠紅外線來增加發熱位置,可是一份錢真的一份貨,加上COLUMBIA這品牌保溫衣物一向做得好出名,這薄薄的LEGGINGS竟然有如此發熱(?!)效果!!


Photobucket

黑色不好拍照,但可以看到LEGGINGS有無數的橫間,我想這就是吸熱的乾坤之處。

Photobucket


橡根褲頭好舒服!!分SIZE分男女,大中小齊備,我買了M SIZE,有丁點兒鬆。也有分厚薄版,摸下去好像相差不遠,兩者價錢相差$10-$20,我極怕冷,所以選了厚版唷!


Photobucket


不要看顏色灰灰黑黑,實物是最普通不過的黑色LEGGINGS,別人也不會留意到那些橫間紋。價錢$359,說實話是有點貴,但非常值!! 回購率更達100%,它的保暖程度,像今天的天氣7-8度單穿已十分足夠,而上次去迪士尼遇著超大風,雙腳也頂得住!! 也試過有晚很凍打算穿著睡覺,誰知20分鐘後已經熱到頂唔住要*立即*除下。店員告訴我,要是去負度地方旅行,穿這條加一條擋風料的長褲已經OK,畢竟這條不是擋風那種風衣質地。我自己是誠意推薦這條LEGGINGS,誇張到我買下翌日想回購,但TST分店已缺貨,後來在CWB SOGO誠意再找,大中小碼男女裝也缺,好堅。


另外也想分享我一條好愛的頸巾~~ 是我第一條自家織的頸巾,是F.1的事吧?!

Photobucket


不願記得多少年前,總之好多年 HAHA 是媽媽教我織,應該有一半(以上 XD)是她幫手..到現在還是很愛很愛!!

Photobucket


質地超舒服,店員說是名牌毛冷~ 好像是意大利冷??!! 我記得那時買毛冷也買了3、4百蚊(不知有否買貴),但質地真係舒服到不得了,不懂形容=字窮!!! 連HUBBY看到也大搶~~HAHA

Photobucket


防寒小寶就這樣了~~ 今晚有重要任務~ !係咁先 =)



永久BLOG文:http://babyalpha.hk/columbia/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


6 則留言:

  1. 頸巾真係好緊要阿 有帶同冇帶差好遠>< 保護條頸吾好俾佢凍親^_^ 底3我真係要著SUPERWARM 太怕凍, 仲有今年我會加埋暖蛋阿xddd 哈哈哈今日去買好多地方都冇晒貨=P
    [版主回覆01/13/2011 18:07:00]係啊!!! 而且頸巾真係好襟帶! 買/織了好多仍然買得返! 我依家都有著啊! 黑色厚版長袖,重貼左暖貼係肚子,再加埋暖包~~ 雖然誇張但我真係超怕冬! >_<

    回覆刪除
  2. 哈哈哈哈~~~
    我起屋企都係由頭笠落腳~~唔打字都帶手套了!
    知道BABY都有淘寶開~今次第一次開團購AE!
    睇睇有冇INTEREST 呢~
    [版主回覆01/13/2011 18:08:00]對啊!! 明明已經關好窗, 但陣陣凍風重不停吹入黎....! 可怕!! 開團??!! 買咩啊??

    回覆刪除
  3. 今年真係超級誇張呀...我琴晚想去買暖包。好多到地方都缺貨...有D得返細包個隻......搵左好多間先比我買到!仲要凍咁耐,我要補充多D!
    [版主回覆01/13/2011 18:10:00]我都用哂啦! 今晚要去買!
    BTW, 我發現有隻豬LOGO既紅色暖包好廢啊!! 一D都唔暖>__< 唔知係過左期定係咩!

    回覆刪除
  4. 男女裝都有~~可入blog睇睇!! thanks
    [版主回覆01/16/2011 21:24:00]見唔到既?????!!!!! 

    回覆刪除
  5. 原來columbia 都有出 legging 我會於legging 底下再著絲襪囉~slim 得來又夠焗身
    [版主回覆01/16/2011 21:25:00]我之前都係咁..不過覺得好焗身搞到有d痕

    回覆刪除
  6. 咁凍唔好著裙先得家.....
    [版主回覆01/16/2011 21:26:00]我唔鐘意著長褲架><

    回覆刪除