2011年1月6日 星期四

天然草本花果品牌♥Formula 10.0.6

永久BLOG文:http://babyalpha.hk/best-face-forward-cleanser/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥



相信大部份人喜歡使用天然的牌子,感覺像是比較溫和嘛~ 這次我介紹到來自澳洲的Formula 10.0.6的產品,它家產品以天然萃取草本花果成份為基礎,而且價錢非常親民,每枝不過數十元。由於主要TARGET為年輕學生用家,所以大部份都為改善青春肌膚問題,即是油脂旺盛、粉刺暗瘡等等啦。

Photobucket


這三枝由PR給我~ 左起分別是CLEANSER、MUD MASK、潔膚水,每樣介紹一下!!


Photobucket


首先是SO TOTALLY CLEAN 防敏深層潔膚水($79/200ML),潔膚水也即是卸妝水跟爽膚水。它主要成份有小黃瓜、海藻、洋甘菊,一開始看到"洋甘菊",我有點卻步啦...因為我用襯含洋甘菊的產品,都明顯有點乾燥,因為它會減少油脂分泌,對缺油肌不算太適合。但要是你油脂分泌強勁~ 特別是T字位經常發光的朋友,那你就要認住,這成份真的有助改善~



雖然我不會長期使用潔膚水落妝,但某些時候,特別是想偷懶、疲累的時候,就如考試溫書...去完夜街,累到連落妝的動力也沒有,那時候潔膚水就變成我最好的護膚朋友! 所以我是長期將潔膚水擺放於浴室及床頭,沒錯是床頭~~ 你說我懶到呢......!!  抹幾抹就訓,千萬不要學我!

Photobucket


去TEST一下卸妝力喇~ 我喜歡用超大塊的化妝棉,長期用麗的牌,其實私心想轉CLE DE PEAU... 不過姑寒 X D~ 上次心急之下買萬寧牌(麗的缺貨),質地非常鞋,好不建議了!!

Photobucket


以我一般妝容,即RELVON BB CREAM+遮瑕+碎粉,或是遮瑕+粉餅,我差不多用四塊就能乾淨,感覺上比起B牌還要乾淨!

Photobucket


潔膚水只能落面部妝容~ 要是有畫眼線、眼睫毛、眼影,甚至眉毛,是*必須*用到專用眼部卸妝液!!

Photobucket


黑眼圈太大把它遮一遮(笑)~~ 記得要落鼻翼位! 這部位經常被人忽略,就好易生油脂粒。這枝Formula 10.0.6,我喜歡它沒有任何酒精成份,用起來幾舒服,有點冰涼感~不過對我來說有點乾,就不太適合做爽膚水。最近男友愛以這枝作潔淨爽膚,就算不用落妝臉上也會有污垢嘛,我覺得對混合性偏油的肌膚係好岩的!! 男女也岩用。


Photobucket


另外這枝BEST FACE FORWARD CLEANSER ($69/150ML),主要成份是綠茶、熱情果、洋甘菊,聽起來都是好香,嗅起來也好FRESH~ 具抗氧化、抗菌功用。


Photobucket


顏色是透明,GEL質地,用手加水打圈,就變成下面的樣子。

Photobucket


泡沫不算豐盈,通常GEL質不會太多泡~ 用在臉上幾舒服。雖然有洋甘菊,但我感覺不乾,不過我相信留待夏季使用會更好~ 我覺得它微泡狀就好岩配合CLARISONIC 潔面儀。


Photobucket


最後是DEEP DOWN DETOX MUD MASK ($79/100ML),主要成份是香橙、佛手柑及海鹽,有助排毒、清炎、充電之用。

Photobucket


白色的泥膜,我從擠出來的一秒開始已嗅到豐富的香橙味!! 真係好橙好SWEET! 通宵後來一個香橙面膜~ 單是氣味上已經幫你充點電!

Photobucket


輕輕一層就夠~ 不用貪心落太多,靜待10分鐘。這種天氣下,MASK乾得好快~ 不過用溫水洗淨後,我又沒有乾燥或拉緊的感覺,之後會馬上敷保濕MASK,這樣的效果比單敷PAPER MASK更出色!! 寒冬不喜歡敷MUD MASK嗎? 過水好凍吧?!~~ 那就建議留待沖涼時敷上,每星期1-3次,幫你提提神也好!



Formula 10.0.6產品在萬寧有售,有時也會打折~ 有興趣留意下吧 =)


永久BLOG文:http://babyalpha.hk/best-face-forward-cleanser/
*此BLOG將正式轉到babyalpha.hk ,繼續與您分享美妝、保養、旅遊、飲食、愛情、生活記敘♥


3 則留言:

  1. BABY~呢支潔膚水可同時用作TONER同落妝嗎?? 我是T位經常發光的朋友呢~哈哈 另外對支MUD MASK好有興趣~ 橙味既產品我鍾意呢=] 我支清潔MASK用完冇作買...冬天太懶了>< 唔知係唔係因為冇做DEEP CLEAN呢排生左好多瘡瘡><SAD 平時唔覺萬寧有呢幾樣產品...可能係包裝不太吸引呢! 襯聽日仲有75折去睇下先=]
    [版主回覆01/10/2011 14:00:00]係啊~ 佢類似BIOTHERM咁, 不過多左去油光! 佢陣橙味真係好勁.....自己嗅得好舒服 HAHA 我冬天都好懶做DEEP CLEAN, 可能係咁額頭生粒粒>3< 頭先有BLOG友話我知萬寧無左啊~ 我都問緊邊度有...進一步再話你知!=)

    回覆刪除
  2. 如果去NOSE D黑頭粉剌用MUD MASK得唔得GA?
    [版主回覆01/16/2011 21:23:00]可以~ 但係最好都係做CPS之類既TREATMENT

    回覆刪除
  3. 請問邊間萬寧有得賣?我去過幾間冇
    [版主回覆01/23/2011 19:42:00]我問過PR~ 原來依家萬寧停買啊~ 暫時重未知幾時會有 >.<

    回覆刪除