2011年1月3日 星期一

女人應該要懂的......〔第一課〕 胸圍之道

大概10天前,受邀請到BODIBRA的OFFICE,受寵若驚~ 沒想到已擁有十多間分店的創辦人馬太,同時是行政總裁兼總設計師,理應工務繁忙,竟然會親自接待,跟一個微不足道的BLOGGER講解、度身、示範,在短短90分鐘,猶如上了寶貴的一課。


Photobucket



BODIBRA對你有陌生嗎? 要是我告訴你舊有名字叫心心BRA,可能你會聽朋友著過,甚至自己都買過。我以前對BODIBRA有種誤解,認為它款式老土、價錢貴,更重要係,我覺得自己胸細,無需要著。其實一路以來,我買BRA只會看重款式,有看我分享也會留意到這點吧。



Photobucket


(PHOTO FROM BIDIBRA WEBSITE)


馬太告訴我,她創辦的BODIBRA,不是為客人穿起內衣時會營造豐富身材,而是利用內衣改善健康、身型問題,以為戴錯BRA的問題就只有副乳贅肉、背部橫肥?! 看看下圖的十大問題,你中了多少項?!


Photobucket



我舉手...2,3,4,5,9,10都中了!! 唔係掛~連肩膊痛都關事?! 一個唔好既BRA,會令你站立坐姿不正確,亦可以倒轉講~ 戴上適合的胸圍,會自然改善到姿態,從而改變到脊椎問題。馬太不只三次提到,健康的身軀應該「直」,肩膊不彎曲、背部變薄、胃腩小腹變平。



試身時,馬太說我最大問題係背脊有肥肉,位置大約係左右背部近BRA帶的地方。平時唔係好覺..但俾馬太講完再摸下~ 真係好大舊(>__<")加上我本身骨架已屬大SIZE,加上肥肉就顯得更橫,難怪這年來穿緊身衣咁難睇!!



Photobucket



最後馬太給我兩個胸圍~UM...我覺得款式還可以接受啦~~

Photobucket


只是那1.5CM的粗BRA帶.... 確實令我看不慣。不過我看過官網,指粗肩帶才能承受提升胸部脂肪所需的拉力。為了拉走我的肥肉.. 胸圍的功能便大過款式嚕。




Photobucket


胸圍不算厚身,至少我覺得沒PEA*H J*HN (!!)咁誇張。


Photobucket


接位車得好好,至少戴出來沒有吉肉或痕癢,我對這些好敏感喇~~



Photobucket



鋼圈比一般粗硬~ 但是整個設計好貼,也讓人好挺。雖然說起來教人尷尬~ 但也是真確啦! 雖然頭一、兩日穿著會有點不舒服...也會累一點, 但現在已習慣,反而穿回舊胸圍時,會感覺到鬆泡泡,不知怎形容 XD




這次的改善過程為3個月,而我每兩星期也會再到BodiBra檢查喇~~ 說起來也差不多是時候了! 下回再繼續分享我的小改變 (^__^")


7 則留言:

  1. 我未試過心心bra呢......
    [版主回覆01/06/2011 02:06:00]你去看看啦~~ 馬太超有HEART! 到依家重會落舖對客!

    回覆刪除
  2. 真係唔知BODIBRA係之前的心心BRA WO
    [版主回覆01/06/2011 02:07:00]我都係去到先知!! 因為聽人講心心BRA多過BODIBRA~ 聽說是為了改IMAGE而改名~~

    回覆刪除
  3. 我之前以為心心BRA係比D大SIZE既人去買架哈哈 所以一直都無入過去 不過聽人講呢間都有少少貴WOR 大約係幾$左右KA=)
    [版主回覆01/06/2011 02:09:00]係啊! 同埋以前會覺得款式老土..岩MAMMY級用! HAHA
    我覺得以功能款來說就不算太貴啊! 我知某些廣告牌子去到4位數字! 我這兩個好像是$499@...定係$599~ 因為回來時已經被剪TAG, 下次我再去望望先! ^=^

    回覆刪除
  4. 期待你的大咪XD
    [版主回覆01/09/2011 02:07:00]小咪變中咪

    回覆刪除
  5. 會唔會唔慣?
     
    [版主回覆01/09/2011 02:07:00]頭幾日真係唔慣...同埋.....我帶錯bra好多年...嗚>___<

    回覆刪除
  6. 大家都好似都試呢個牌子呢?係咪真係好好呢?
    [版主回覆01/09/2011 02:09:00]我暫時帶左2個幾星期, 感覺係直左少少~ 同埋成個胸會高d.. 但係背脊d肉重係到~ 要慢慢撥返去前面

    回覆刪除
  7. 款就真係無...但承托力真係夠, 我初戴時覺得墜得肩膊好痛,好累.
    [版主回覆01/31/2011 21:35:00]因為個胸型唔夠挺變左肩膊受力就會好易累~ 我初時都係咁啊! 依家越帶越舒服, 希望快D集中返啦!

    回覆刪除