2008年5月1日 星期四

意外

其實我沒有想過咁早就搵暑期工
試都未考 點解要我去去interview先?
但阿媽話 梗係in左先 做唔做就另1件事
唉..... 溫書時間已經唔夠
去一去又要用半日
完全唔明點解要搞成5,6個鐘囉 未計搭車來回2個鐘
(重撞正傳遞聖火路線 問你死未?!)
唔係唔想做 而係timing唔岩
乜都預備唔切都唔方in得好
唉 我都唔知可以點啦   \_____/


昨天和hubby頂嘴  怪他不理我
其實他最近忙著FYP已經煩死
到他忙完我又要溫習考試
真係成個星期都無得見 令我好難過
待我心情得以平復後



睡醒又看到車禍的新聞
我的淚又不禁流下




沒有留言:

張貼留言