2008年5月23日 星期五

自由戀愛

今日嘗試找公司報價 原來都幾好玩
我重一直以為屋苑內的"不准泊車"、"左轉右轉"等指示牌係政府整
原來唔係 ...而我就係負責搵公司幫我地屋苑整囉

lunch同mammy去元氣食壽司
雖然好味但款式太少喇!! 唔怪得唔夠人地爭

放工補習後就搵hubby
好累都唔想出街 去左hubby屋企食飯
睇大結局 舒服又優閒~ 開心 =]
個結局麻麻姐 其實最尾幾集已無咁好睇
本身我幾buy個故事架 講述舊社會的守舊思想
可惜到最後劇情就有點兒牽強囉
到最後家燕姐出黎講幾句野~ about自由戀愛
hubby即刻同我講 "就好似我地咁"
係 ...如果現在繼續停留係盲婚啞嫁的階段
我同hubby就無機會一齊
所以就依點黎說 我地比舊社會既人真係幸福得多
因為戀愛的幸福真是令人太sweet啦~ =]
到最後 又同bb搭尾班車送我回去囉~~

明天就是啦~
現在要訓交!


沒有留言:

張貼留言