2008年5月25日 星期日

快樂 人生

今日好開心啊!!!!yeahyeah

補習後就過老公家中
去飲下午茶~~but加哂價既

回家後又好sweet咁訓
好累 ..尋晚又成2點先訓今朝又早起
其間我聽到hubby話我唔攬住佢訓
但我扮聽唔到 照訓....=]

晚上去左APM行街啊!!!!
收獲只有1樣~~就是一直想買但睇唔岩
>>>春夏王道的碎花裙啊!!!
好靚好靚好靚 日牌PAGEBOY既~
有深色同粉色 其實2隻色都好靚好鐘意
不過hubby同sales姐姐都話粉色襯我
咁就買左粉色啦 真係超鐘意啊!!!
真係好靚 同之前MK睇過既真係第2世界
買完好開心 有it card 9折再扣埋coupon
好抵啊!!! 原價買會心痛
之後再每層逛 ...諗住買埋MUF eyeline pen
誰知遲了一步 剛好收左 早知買左先啦

最後都係無收獲 不過已經夠開心
實在太耐沒逛過街啦~ 多謝老公陪我
條裙會等到hubby重要日子先著
嘻嘻

離開APM hubby突然想食thai cuisine
個陣已經11點幾啦~
本身諗住搭的去九龍城 但驚收左
最後去"大家食" 食米線算喇~
原來依間野半年來1碗粉麵加左$4
究竟係通脹壓力還是趁機獲利?!


最後hubby送我回家 ...錫哂


經過前天的地勤女屍案
屋企人都擔心我出夜街既安全
亦會不時打電話來
如果唔係同hubby出去, 都唔會過12點先回家
其實睇到報紙真係好心up 個女仔同我同年架 ..
重幾靚女 都算有份好工 重有大把前途同日子
但突然俾人殺 重死得好慘  佢bf同家人一定好傷心難過
人生真係好無常 可能第2日我已經唔可以再打blog
hubby常說生死有命 如果我們真係無能力阻止的話,
就等現在好好咁珍惜身邊的人
萬一不幸離開, 他們仍然會留住相處既回憶
如果咩都放係心到  又或者只顧前途利益
到死的1刻一定會好後悔


世界真係好多變數 ..
唔只識用於愛情 而是整個人生


及時行樂、珍惜現在、樂於助人
一向是我的做人宗旨。

沒有留言:

張貼留言