2008年5月10日 星期六

願意

最近生活得好開心
考完試深信會更加happy
好快架啦!!! 13號就是了

可惜這三天右下的智慧齒又發作
連帶右頸部的淋巴腺都變得好痛
現在吃什麼都要搬到左邊去
又未有時間睇牙醫 ...嗚嗚~好辛苦啊


昨天見了hubby一整天
發覺大家真係好無聊 成日搞搞笑笑
重成日鬥吹水 真係頂自己唔順 =]
雖然好白痴 但是每次都會笑得很開懷

不過有陣時老公會好放肆咁話我
我會發脾氣又感難過 有時更會流淚
但最終也會被征服 .....
因為只要老公一錫我 所有不滿又會消失
頓時令我溫暖和幸福


唔打喇 我個口好痛好痛
明天的考試我一點也未溫過 my god
幸好是open book
也是因為open book我才會這樣放肆 ......

沒有留言:

張貼留言