2008年5月18日 星期日

最近生活

這篇網誌很散亂 太久沒分享生活點滴囉

返了3日工 ..工作的上手度還是一半半
文書ok的 但我不喜歡sort錢 好驚錯啊大佬
收錢時有d客又好仆街 ...唯有當佢地唱歌

同事全男班 唉....想搵個女仔傾計都唔得
我都唔想同佢地social ...不過有個都幾好人既

anyway,返工個度都會繼續做落去既
當train下自己都好 可能對將來都有用吧
遲些上手會好些吧

hubby話遲些就會熟 但又叫我唔好同班同事咁熟
重話返工有咁醜樣就咁醜樣 (其實要著suit已經老左20年)
重問我會唔會變心 ...真誇張

不過hubby緊張我先會咁既姐>>係佢自己講架 我無屈佢!!!
依排hubby對我好好 好錫我 
重話好快我就可以做少奶奶
一定係我太好啦 所以佢無辦法唔錫我~ >haha<


第一天上班老公就來陪我晚飯
我們去了blue angle食 裝修完第一次去
食物質素與價錢都合理 會再去的

第日lunch返屋企食都得 ....重可以hea下hea下 真好 =]

星期6過了香港仔 探爺爺 同做尾2 "7"
我地每個7都做足 好有心
我細表哥係加拿大返左黎 1x年無見過 完全唔認得
佢係個邊讀緊牙醫 好叻!!
d阿叔見度佢重以為我帶男朋友上黎 真好笑
晚上一伙兒去食飯 飲左好多啤酒 最後老細送多2大枝 又飲@@
搞到我智慧牙個傷口痛痛地 第日重頭痛
真係唔飲好過飲

同mammy去買護膚品, 添購了loreal的日夜霜和卸眼,唇液
買了oslee新出的bb cream和防曬粉
又買埋碎粉盒, 我的chacott可以開封了 yeah 
試完才發妝文吧 呵呵呵

星期日就過老公家中 終於試搽了ipsa foundation
但因為我用埋oslee新品 所以都唔邊樣好邊樣唔好
下次只可用1樣新野~
bio都教過做experience要keep其他factor constant =]

原先夜晚plan左行街街
但我頭痛就取消左 hubby話聽日先行
不過佢聽日要present FYP 可能都好累啦
老公要加油啊!!! 老婆會支持你
晚上老公試著suit 都幾好睇啊~ 如果有埋西褲就更加好
頓時變了個年青有為的後生仔 唔知醜 ^^

晚上去飲茶 又吃得飽飽
明天又要上班啦 唉唉唉


p.s這幾天買了好幾包樂施米
大家看到也一起支持吧


沒有留言:

張貼留言